close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלוחה חדשה לישיבת מצפה יריחו ברחובות

היינו כחולמיםיג אדר א, תשעט18/02/2019

ישיבה תיכונית חדשה ברחובות!

תגיות:
הרב אסף כהן - ראש השלוחה

אחרי 30 שנות הצלחה בישיבת מצפה ירחו, שלוותה מאז היווסדה על ידי הרב מרדכי אליהו זצ''ל - בוגרי הישיבה מובילים יוזמה חדשה, הם פותחים ישיבה תיכונית פנימייתית חדשה בעיר רחובות. השלוחה החדשה תתחבר לגרעין התורני בעיר ותיפתח במתכונת של ישיבה צומחת. תכנית הלימוד היא בשיטת הבקיאות בתחומי הקודש - תנ"ך, משנה וגמרא, ותכנית לימודי חול ברמה גבוהה המאפשרת 5 יח"ל, בשילוב פעילויות חברתיות.

הרב מרדכי אליהו זצ''ל, שהשתדל להגיע לכל סיומי הש"ס המרכזיים של הישיבה חידד להורי התלמידים את הזכות שנפלה בחלקם: אנחנו זוכים בדור שלנו מה שלא היה בדורות הקודמים.

אתם, התלמידים, צריכים להיות דוגמה ומופת. אשרי ההורים שרואים דבר כזה! אשריהם ואשרי חלקם. הרב הוסיף ואמר: "ואגדלה שמך. ממשיכים הלאה!" לא רק כאן, (במצפה ירחו). אלא ישיבות אחרות יעשו גם כמותכם.

באירועי חצי היובל לישיבה סיפר הרב שמואל אליהו שליט"א: אמרתי לאבא, אני רוצה לשלוח את הבן שלי לישיבה הכי מתאימה, לאן? אמר לי מצפה ירחו. עם ישראל מחכה לכם! עם ישראל מחכה לתורה שאתם לומדים פה.

יו''ר החמ''ד הד''ר הרב אברהם ליפשיץ הי"ו שיבח את שיטת לימוד הבקיאות בישיבה ואמר: סיומי המסכתות וסיומי הש''ס שמתקיימים בישיבה חודש בחודשו כדבר של מה בכך, זוהי אהבת תורה! זוהי דבקות בתורה.

רונאל ביבי מנכ"ל גרעין אורות חנן השותף להקמת השלוחה בירך על היוזמה 'ב''ה זכינו נפלה בחלקנו הזכות לפתוח שלוחה של הישיבה פה בשכונת קריית משה ברחובות'.

הרב אסף כהן, מי שיוביל את הישיבה אומר: "זה ממש חלום שמתגשם! כבר שנים אנחנו סופגים בישיבה את המוטו "ללמוד וללמד" והנה זה קורה! השרשים שלנו זה שיטת הבקיאות שלמדנו בישיבה. הרעיון של הבקיאות הוא לתת לתלמיד קודם כל היקף של לימוד התורה. בתנ"ך, במשנה ובגמרא, כל זאת יחד עם יעדים גבוהים ומצוינות גם במקצועות החול. אנחנו באים מתוך תחושת שליחות. להעצים את העיר רחובות ואת שכונת קריית משה." 

ביום שלישי הקרוב יתקיים יום היכרות - רחוב גבריאלוב 20 רחובות בשעה 18:00, לפרטים נוספים - https://lp.vp4.me/e6ws

הישיבה ברחובות תהיה ישיבה תיכונית תורנית בתנאי פנימייה מלאים. בגרות מלאה ברמה גבוהה, צוות חם ומסור, חיבור עמוק לקודש בליווי אישי, מתוך שליחות וחלוציות ארץ - ישראלית. בשנת הלימודים הקרובה [תש"פ] תפתח כיתה ט'. שתהווה את המחזור הראשון. 

ישיבת מצפה יריחו
צילום: יח"צ

 

לפרטים והרשמה באתר 




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה